luni, 23 mai 2016

Tot mai multi soferi isi monteaza gpl

Instalatiile GPL sunt tot mai des intalnite in randul soferilor deoarece acestia nu sunt dispusi sa plateasca preturile tot mai ridicate ale carburantilor si sunt asigurate si cateva avantaje importante de luat in calcul. Insa pe piata se gasesc cateva tipuri de astfel de sisteme, cum vom stim care sunt cele mai potrivite si care cele ce trebuiesc evitate?


In primul rand exista instalatiile clasice, destinate motoarelor non euro, insa si cele care sunt pentru motoarele cu norma euro 2 sau cel mult euro 3, fabricate in jurul anilor 2000. In schimb, specialistii recomanda instalatiile secventiale, deoarece acestea promit performante optime, fiind dedicate motoarelor cu norma de la euro 2 pana la euro 5. Sistemele secventiale se diferentiaza de cele clasice prin faptul ca nu scad durata de viata a motorului, nu il deterioreaza si nu cauzeaza nicio problema, fiind foarte performante. In plus, nu se pot constata pierderi de putere ale motorului, care functioneaza in parametri normali.

Asadar, instalatia GPL secventiala este considerata a fi cea mai performanta si este disponibila oricarui autoturism cu injectie secventiala. Sistemul se controleaza electronic, astfel ca este foarte performant, obtinandu-se cele mai bune rezultate, fara a pierde putere si fara a creste consumul. Astfel, soferii pot face economii chiar si cu pana la 50% in fiecare luna, datorita faptului ca gazul este la jumatate de pret fata de benzina. Costurile acestor instalatii variaza, insa investitia se amortizeaza de obicei in primii 11.000 de km parcursi.

Instalare sistemului GPL


Pentru a instala un sistem GPL performant este nevoie de a ocupa o suprafata importanta a portbagajului, aspect care poate reprezenta o problema pentru cei cu masini hatchback sau sedan, in timp ce autoturismele break dispun de spatiu suficient. O solutie o reprezinta instalarea rezervorului in locul rotii de rezerva pentru a salva mai mult spatiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu